Lehen Hezkuntzako 1. mailan, zientzietako irakasgaian “gorputz perfektuaren” kontzeptuari buruzko hausnarketa sakona egin dugu. Haurrek, gai honi buruz pentsatzeaz gain, beren sormena hegan egiten utzi dute, ikastolako lurrean gorputz perfektuaren ideia marraztuz. Jarduera honen bidez, beren ideia artistikoak adierazteaz gain, ondorio baliotsua atera dute: gorputz perfektua gutariko bakoitzarena da.
Gogoeta horri esker, gure gorputzek guregatik egiten duten guztiaz ohartu dira, eta guk, sarritan, merezi duen bezala nabaritu eta baloratu gabe. Oinez ibiltzea, korrika egitea, besarkatzea, arnasa hartzea edo barre egitea, gorputzaren atal bakoitza bere funtzioan perfektua da eta esker ona merezi du.
Jarduera honen bitartez, txikitatik, natura eta giza gorputza ezagutzeaz gain, autoestimua eta autoezagutza sustatzen ditugu, gorputz idealik ez dagoela ulertzen lagunduz, bakoitza bakarra eta baliotsua dela ulertuz. Gure gorputzek gure alde egiten dutena aitortzen eta eskertzen ikastea funtsezko urratsa da norberarekin eta besteekin harreman osasuntsua eta positiboa izateko.