Gurasoekin egingo dugun saioaren ondoren, gaur hasi eta ostiralera bitartean nerabeekin lan egingo dugu. DBHko 1. mailako ikasleek hainbat jardunaldi eskainiko dituzte gai hori lantzeko. Nerabeak elkarrizketa horretan sartu nahi ditugu, beren eguneroko bizitzan teknologiaren erabilera modu arduratsuan ulertzeko eta maneiatzeko beharrezko espazioa eta tresnak eskainiz. Alderdi batzuetan aitak eta amak teknologiekin baino “konponduagoak” ikusten badira ere, horrek ez du esan nahi, berez, gaitasun handiagoa dutenik, ez baitituzte ulertzen erabileraren alderdi, arrisku eta ondorio guztiak.
Izan ere, gauza bat da “natibo-a digitala” izatea eta beste bat “gaitasun digitala izatea”. Natibo digitala teknologiarekin hazi izanak soilik dakar, baina gaitasun digitalak teknologia modu eraginkorrean eta kritikoan nola erabili jakitea eskatzen du. Gure seme-alabak teknologiaz gainezka dagoen ingurune batean hazi direnak dira, baina teknologia horiek eraginkortasunez erabiltzeko trebetasunak garatu behar dituzte. Aldaketa horrek oinarrizko tresna digitalak menderatzea ez ezik, lineako informazioa ebaluatzeko, pribatutasun- eta segurtasun-gaiak ulertzeko eta arazoak sormenez konpontzeko teknologia erabiltzeko gaitasuna ere badakar. Gaur egungo gizarte digitalean funtzionatzeko behar diren gaikuntzan eta trebetasunetan zentratzen den kontzeptua da.
Hezitzaile eta familia gisa, gure erantzukizuna da trebetasun kritikoak eta praktikoak garatzen laguntzea, mundu digital honetan modu seguru eta osasungarrian nabigatzeko.
Adituen eskutik egiten dugu. Segureskolaren eskutik egiten dugu.