Nazioarteko Batxilergoaren (BI) esparruan, ikerketa-proiektuak funtsezko tresna dira ikasleengan osotasun akademikoa eta pentsamendu kritikoko trebetasunak garatzeko. IBren Osotasun Akademikoaren Politikak ikasleek beren ikerketak modu etikoan egitea sustatzen du, ikaskuntza-prozesu osoan zintzotasun- eta gardentasun-printzipioak errespetatuz.
Lauaxetan, Kulturlab zentroa da ikerketa-proiektu horien muina. Bertan, informazio guztia zuzenean transmititu beharrean, ikasleei erronka botatzen zaie galdera irekiak planteatuz eta erantzunak aurkitzera animatuz. Ikuspegi horrek aukera ematen die autonomia garatzeko, informazio baliagarria bilatzen, iturriak egiaztatzen eta emaitzak behar bezala erreferentziatzen ikasiz.
Metodologia horren bidez, ikasleek ezagutzak eskuratzeaz gain, modu kritikoan pentsatzen, irakurtzen dutena zalantzan jartzen eta ondorioak etikoki eta funtsatuta aurkezten ere ikasten dute. Ikerketa-proiektuek, osotasun akademikoaren balioak sendotzeaz gain, gazteak beren etorkizun akademiko eta profesionalerako funtsezko tresnez hornitzen dituzte.
Kulturlaben, BIko ikasleak ohartzen dira ikaskuntza datuak buruz ikastetik haratago doala; ikertzea, hausnartzea eta erantzunak zorroztasunez eta etikaz ematea da helburua.