Saskian 0 produktu daukazu/dituzu.
Hizkuntza bat ikastearen helburua hizkuntza horretan moldatu ahal izatea da. Ikasleak jendaurrean ingelesez hitz egin behar duten egoeretan azaltzea funtsezkoa da hizkuntzaren ikuspegi funtzionala garatzeko, gramatikatik haratago joango dena eta komunikazio eraginkorrean oinarrituko dena. Praktika honek ikasleei hainbat modutan egiten die mesede.
- Lehenik eta behin, ahozko adierazpenaren trebetasunak garatzea sustatzen du. Beste hizkuntza batean ahoz komunikatzeko gaitasuna funtsezkoa da, eta ikasleei ingelesezko aurkezpenak egiteak ahoskera, intonazioa eta arintasuna praktikatzeko eta hobetzeko aukera ematen die.
- Gainera, esperientzia horiek ikaslearen konfiantza sustatzen dute ingelesez hitz egitean. Jendaurrean hitz egiteko beldurra ohikoa da, baina hezkuntza-ingurune batean egoera horri aurre egiteak autokonfiantza eta beldur eszenikoa gainditzea sustatzen du. Ikasleek konfiantza irabazten duten heinean, erosoago sentitzen dira hizkuntza modu aktiboan erabiliz.
- Beste alderdi garrantzitsu bat da gai pertsonalei buruzko aurkezpenek, hala nola argazki gogokoenak, ingelesa ikastea garrantzitsuagoa eta esanguratsuagoa egiten dutela ikasleentzat. Beren esperientziei eta interesei buruz hitz egitean, ikasleek helburu pertsonal bat aurkitzen dute hizkuntzaren ikaskuntzan, eta horrek konpromiso sakonagoa eragiten du.
- Gainera, ikuspegi horrek aukera ematen die ikasleei hizkuntza modu praktikoan eta testuinguruan oinarrituta aplikatzeko. Argazki gogokoenari buruzko aurkezpena ez da soilik gramatikan zentratzen, baizik eta ingelesaren erabilera ere bultzatzen du irudiaren testuinguruari buruzko informazio zehatza emateko, hala nola hartu zen unea, nork hartu zuen eta non zeuden une horretan.
Laburbilduz, ikasleak jendaurrean ingelesez hitz egiteko egoeran jartzea, bereziki gai pertsonalak (argazki gogokoenak, esaterako) aurkeztean, komunikazio-trebetasunen garapen integrala sustatzen du, konfiantza eraikitzen du eta helburu esanguratsua ematen dio hizkuntza ikasteari. Ingelesaren ikuspegi funtzional horrek ikasleak hizkuntzaren hiztun trebe eta seguru bihurtzen laguntzen du.