Saskian 0 produktu daukazu/dituzu.
Ikasturte honetan, Haur Hezkuntzako ikasleek hainbat berrikuntza eta hobekuntza dituzte musikaren, ingelesaren eta ongizate fisiko eta emozionalari ematen dioten arretaren esparruetan.
- Musikaren arloko berrikuntzak:
Musikarako hastapena Haur Hezkuntzatik gure proiektuaren zati bat bazen ere, aurten beste urrats bat eman dugu musika ikaskuntza egituratzeko. 5 urteko ikasleek Itsasorekin, Lehen Hezkuntzako musika irakaslearekin, astean behin egiten duten saioaz gozatzen dute. Bertan, entzumena lantzen da eta instrumentu batzuekin esperimentatzen hasten dira. Gure ustez, musika, arte plastikoak bezala, funtsezkoa da haurren sentsibilitate artistikoa garatzeko, eta, horregatik, alderdi hori txiki-txikitatik indartzen ari gara. - Ingelesa indartzea:
Ingelesak ere ikuspegi berri bat jasotzen du. 3 urte dituztenetik, une jakin batzuetan hizkuntzarekiko esposizio hutsetik haratago joatea erabaki dugu. Ingeleseko irakaslea, orain, modu naturalagoan eta informalagoan sartzen da ikasgelan, eta haurrek egiten dituzten eguneroko jardueretan integratzen du hizkuntza. Helburua ikasleak beren eguneroko bizitzan ingelesarekin ohitzea da, hizkuntza hori ikasteko ingurune naturalagoa eta hurbilagoa sortuz. - Ongizate fisikoa eta emozionala:
Ongizate fisiko eta emozionalari arreta ematea funtsezko beste zutabe bat da guretzat. Garapen emozionalera zuzendutako jarduerez gain, yoga-saioak kasu, garapen fisikora zuzendutako jarduerak indartu ditugu. 2 urtetik aurrera, eguneroko jarduera fisikoa egiten dute, eta 4 urtetik aurrera, gorputz-hezkuntzako eskola formalagoekin hasten dira. 2 urte nituenetik, psikomotrizitatea lantzen dugu Aucouturier metodoaren bidez, eta 5 urterekin, multikirola sartzen da mugimendua eta mugimen-trebetasunak modu dibertsifikatuagoan sustatzeko.
Ziur gaude ekimen horiek beren garapen integrala bultzatzen eta hezkuntza-ingurune osoagoa eta aberasgarriagoa eskaintzen lagunduko dutela.